فردا

و به فردا میرسیم .

من منتظر میمانم که ارزش صبر کردن را داری و برای من ارزشمندی

چه خورشید باشد و چه نباشد به فردا میرسیم.

قرار بود عاشق نباشیم ونیستیم و به پایان کاری نداریم

که همین دوست داشتن زیباست

ودوستت دارم تنها برای خودت و تنها برای خودت

طاقت بیار

دارم موسیقی گوش میکنم.ولذت تصاویری که هم میبینم و

هم نمیبینم.دوست داشتنی هستی و آرزوهایی که از

مغزم به سرعت نور میگذرد.ای کاش هایی که کاش

وجود داشت.تنها ماندن برایم کابوس نیست اما تا زمانی که

نبودی و الان در این لحظه میخواهم بمانی که تنهایی

کابوسی است در واقعیت.

آغاز کسی باش که پایان تو باشد

هنوز سرم سنگین است.نمیشه باور کرد آدمی که فکر میکردم

ساده است.فکر میکردم عاشقمه و فکر میکردم مثل بقیه آدمها

دروغ نمیگه و ....................

به خودم از دیشب هزار بار گفتم که همه مثل هم هستند همه

انگار اگه دروغ نگند اگه نقش بازی نکنند اگه درست باشند میمیرند

و کاش این لحظه نسل انسان منقرض میشد.