کودکم

سرت را به روی شانه هایم 

تکیه گاه میکنی 

و 

من 

استوار میمانم 

زایش مادر  

زایش عشق 

بوی کودکیت 

شانه ام را نوازش میکند 

و 

تو 

آرام 

همان مولود منی 

من در تو نهفته ام 

و 

تو 

نهفته ترین در وجودم 

به آغوش کشیدنی ترین 

حس دنیا 

دستان کوچکت را 

سایه ی 

روحم کن 

و  

بوسه ای 

بر گونه ام 

که  

تو 

نسل  

منی 

نسل مــــاذر

نظرات 1 + ارسال نظر
دختری با دامن حریر یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ق.ظ http://www.patty.blogsky.com

اگر روزی دلم تنگ شد و برای دست های مهر بانت دلم گرفت ...
تو که در خلوت خیابان های بی عبور گم شده ای ¸یادم نمی رود رفته ای برای تاریکی های دنیای من یک آسمان خورشید بیاوری.
همین دلخوشی کوچک برای زندگی کردن من کافی است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد